Torsdag 4/2 Blev verkligen inte släppt...

Blev tamejfan inte släppt igår som jag trodde. Jag ska bli flyttad upp till umeå. Hur fan är det möjligt? Det kunde dem väl gjort från första början i så fall. Vilka jävla idioter. Hon som förhör mig har ju sagt att dem förmodligen kommer att släppa mig, men nej dem ska köra upp mig till umeå ist!!!!! Till vilken jävla nytta ska jag behöva sitta där uppe? Det lär väl kosta mer än det smakar. Det känns verkligen förjävligt, hur kommer det att vara där uppe då? Är allt annorlunda? Är dem lika snälla där uppe långt åt helvete... Nu ska jag packa mina grejer som jag har i cellen o så... Trodde inte att det skulle kunna bli värre än va det redan är..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0