Söndag 14/2 Alla hjärtans dag... kul

Ja fy fan va romantiskt det här känns då. Jag vet ju egentligen inte men jag sitter väl förmodligen omringar av massa håriga killar... Man mår ju inte bättre av att sätta på radion och dem har kärleks tema. Men men, va fan ska jag göra åt saken. Hoppas på en bättre Alla hjärtans dag nästa år. Då vill jag ha en flickvän, kan bli svårt. Men man vet aldrig. (men jag har flickvän nu) Det har varit en jävligt seg dag, tiden står liksom stilla. Det finns inget på tv och jag har inget att läsa just nu heller. Igår hände det inget spec, va ute på min promenad bara. Sen gjorde jag ingenting. Konstigt nog så gick den dagen jävligt fort. Känns konstigt att säga det, men jag trivs här uppe. Hur kan det vara så, hur kan man må bra på ett sånt här ställe?? Jag har fan inte gråtit på hur lång tid som helst känns det som. Visst har jag mått dåligt, men det kunde ju varit värre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0