Måndag 22/2

Började morgonon med att titta på Sverige-Finland, vinst men 3-0 SKÖNT!!! Jag är fan osäker men jag tor att mamma fyller i dag. Har aldrig kommit ihåg vilket datum det är... Grattis mamma! Älskar dig! Jag saknar dig så sjukt mycke.. Vill att allt ska vara som vanligt. Fy fan va jag inte vill vara här. Hur länge ska det där fortsätta, det tar ju aldrig slut... Tänk va glad jag skulle bli om jag bara kunde få prata med någon i telefon iaf. Fast frågan är om ´jag skulle klara av att höra någons röst just nu. Jag skulle nog bryta ihop totalt... Tog en extra kopp kaffe i förmiddags, det va ingen bra idé... Magen rasade totalt, helvete. Det va ingen rolig upplevelse.. va ute på min promenad någon gång, kommer inte ihåg när det var bara. Men jag fick inte gå min timme för poliserna T och A kom och ville prata med mig. Det var ett litet förhör, inget allvarligt. Dem frågade bara om några paket som jag hade fått från gymgrossisten. Kollade på damernas semifinal i sprint stafetten. Sedan sappade jag när finalen gick. Det vart silver til våra duktiga tjejer!! På förhöret berättade T och A att dem skulle ta upp allt med åklagaren i morgon för att sedan på eftermiddagen komma upp till mig med lite besked om hur dem tänker och så. Jag hoppas för allt i världen att det kommer att bli goda nyheter. Vill iaf att dem ska ta bort mina restriktioner. Jag vill ju tränna min familj eller åtminstone kunna få höra deras röster...Det är hemskt att inte kunna ha en direkt kontakt dem dem. Ett jävla brev tar ju för fan en vecka att få fram. Tänk om jag kunde få prata med Mamma, Kim, Jennie och pappa. Det skulle betyda så sjukt mycke. Hoppas du fick en bra fördelsedag mamma, tänker på dig hela tiden! Älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0