16/2 Fettisdagen

Semlor, fy fan va gott det är. Men just nu är jag inte ett jävla dugg sugen på det. Undra om vi får det i dag kanske, men det kan man ju kanske inte förvänta sig. Kanske om jag får träffa Anders och Thomas. Har kollat på Vakna med the voise, dem åt semlor hela jävla programmet. På nyhetsmorgon var Elisabeth Höglund gäst. Hon talar tydligen ut, hon är ju far fan kass i tv. Det är väl bara hon slutar för helvete!! Pallar inte med den där jävla kärringen, usch. Igår tog Charlotte Kalla sveriges första OS-Guld!! Fy fan va glad jag vart! Jag satt inne i min cell och jublade när hon gick i mål. Igår morse vid 9 kom Anders och Thomas till mig. Det va rakt på sak och fråga om jag frivilligt kunde gå med på att skjuta upp omhäktningen. Det ska bli minst ett förhör till, så då kunde jag lika gärna gå med på att skjuta upp den. Blir ju kvar på det här jävla stället iaf. Bet ihop när dem va inne i min cell, men så fort dem gick ut så brast det. Jag förstod ju att jag kommer få sitta kvar här i flera veckor till... När fan ska jag få åka hem...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0