Tisdag 12/1

Jag skulle vilja bli kustbevakare, det skulle vara riktigt kul. Men efter det här straffet så kommer jag inte att få bli det. Man måste vara ostraffad, och sen tror jag inte att man får det när man har diabetes heller. Gick iväg på motion kl 13 och fick promenad kl 14.25. När jag skulle till motionen så frågade en av personalen vad jag vägde när jag vart gripen, jag vägde då 83 kilo, faktiskt i gansa bra form. Ställde mig på vågen och vågen visade 84,8, så man mår tydligen gott här sa jag och vi skrattade åt det. Det var kul att få skratta lite. Tyckte nog att det borde vara några mer kilon åt ena eller andra hållet. Har tappat mycket muskler men gått upp i fett. Det är inte kul att titta i spegeln nu!!! Kommer riktigt bra överens med personalen här, dem är riktigt bra. Alla utom en, en riktigt jävla sur f...a Hatar typ henne! Usch och fy.. Jag som har diabetes har ju stora fördelar när det gäller mat och motion. Får mat hela tiden, bara att ringa på klockan så kommer dem om man vill. Det har jag aldrig behövt göra, men möjligheten finns. Efter min promenad så hade jag frost på mustaschen, har inte rakat mig sen jag kom in här. Så då bestämde jag mig för att raka bort skiten, personalen drev med mig om mitt skägg och mustasch då fanns det inget att teka på. På kvällen kollade jag på en film som hette ”something new”, det var en bra film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0