4/1 Några tankar..

Idag åkte "Anna" och hennes kille till Thailand.
Fy fa n va skönt, det är lite annat än att sitta här jag kan lova.

Tog en jävla tid innan frukosten kom jag gick upp kl 7.15 men frukosten kom inte förns en timme senare.

En i personalen hade varit ledig ett tag nu men nu var hon tillbaka, hon är riktigt bra, jag gillar henne.
Hon är alltid trevlig och glad.

Skrev dem första raderna vid 9 och nu är klockan 15.55.
Jag sitter och tittar på One tree hill, älskar den serien!

Den här dagen har varit den sämsta dagen hittils här på häktet.
Jag har varit trött, ledsen och tänkt mycket negativa tankar, känns verkligen förjävligt just nu.
Jag saknar mina nära och kära, det var så himla länge sedan jag såg dem och hörde deras röster.
Varför kan jag inte bara få ringa och få höra deras röst iaf...
Visst vi får skriva brev, men jag vill verkligen höra deras röster.

Inte nog med det, jag saknar min träning så sjukt mycke.
Gymmet coh fotbollen som jag håller på med varje dag i veckan.
Saknar tjejerna som jag är med och tränar.
Känslan av att vara en i gänget på fotbolls planen och i omklädnings rummet är väldigt viktig för mig.
Gemenskapen och snacken med grabbarna är så jävla roligt.
Saknar hur Jag, Åhl och Svärd driver med varandra hela tiden.
Dem har alltid grymma komentarer och ger alltid svar på tal.
Det är hur kul som helst.
På fotbolls planen får jag ur mig mina aggressioner, jag skriker och blir arg. Det kan jag ju inte göra här ju. Jag gör ju det bara på fotbolls planen.
Blir nästan aldrig arg på det sättet som jag blir på planen.
Känslan jag får när jag tar tag i ett par tunga vikter och en Rickard som står och peppar och hjälper till inför ett set är något som är typ en del av mig.
Jag är träning och mår skit dåligt när jag inte kan göra det på mitt sätt..
Har ju fan fått "fitt skinn" i händerna valkarna i nävarna är nästan borta, ser ju ut som någon jävla kontors råtta nu. Jag vill inte ha det, jag vill ha riktigt arbets nävar!

Vart många tankar på min förra flickvänn av någon anledning.
Antagligen för att hon känner mig bra och hon har varit väldigt viktig för mig.
Några dagar innan jag blev gripen så tänkte jag ringa henne  men ångrade mig i sista sekund, och det var nog bäst så.
Hon skulle behövas här nu, hon vet vad jag behöver när jag behöver det.
Men var det som det var och vi hade ingen kontakt alls då iaf. Så det hade inte spelat någn roll.
Klarade mig rätt bra endå.

Fick min middag kl 16.30 och efter en stund, som en blixt från klar himmel så kom tårarna. Det gick inte att sluta, alla negativa tankar kom och jag tyckte jävligt synd om mig själv.
Visst jag hade gjort något dummt men ska det behöva vara på det här viset fram tills jag får min dom??
Efter ett tag kändes det bra igen, det är ganska skönt att gråta där inne, det finns så mycket som vill ut..

Kollade på handboll på kvällen Norge-Egypten gick på tv4 sport. Hoppades att det skulle komma någon bra film, på tv efter det.  Men det gjorde det inte.
Samlade mina tankar och försökte sova...
Det gick sådär.. Vaknade varannan timme av mardrömmar och kl 05. 30 så gav jag upp.
Satte mig på britsen och sov faktist där tills frukosten kom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0