3/1 - Seg jävla dag.

Det var en riktigt seg dag.
Promenad kl 9.30 till 10.30.

När jag går där ute tänker jag på allt mellan himmel och jord.
Den här dagen tänkte jag mycke på hur det med att flytta ur mina grejor från lägenheten.
Hoppades att mamma skulle ta min soffa och ställa i hennes vardagsrum, den hon hade var typ 300 år!!
Undrade vart alla grejor skulle stå, det är ju en hel jävla lägenhet som ska få plats någon stanns.
Kändes förjävligt att inte kunna hjälpa till.
Jag hjälper ju alltid till och flyttar när någon frågar, men nu kunde jag inte göra något.
Hoppades att brorsan, jonas och kanske Rickard hjälpte till o flytta.

Jag tänkte även mycke på hur det blir när jag kommer ut någon gång.
Undrar hur länge jag ska sitta inne?
Vad har förändrats där ute då?
Har jag några kompisar kvar?
Kommer någon att ens säga hej?
Det viktigaste är ju att jag får jobba iaf.

När fan blir det rättegång egentligen, vad är det som tar sänn jävla tid???
Hur svårt kan det vara att reda ut vad jag har gjort egentligen, det är ju hur simpels som helst!

På torsdag kl 11 är det omhäkting.
Hoppas att jag blir släppt då...

Men sen då, kan dem inte bara dömma mig, jag har ju berättat allt (intalade jag mig själv).
Jag hoppas att det inte blir med än ett halvår i fängelse, men jag räknar med mycke mer än så.
Det va tur att jag inte hade med doping, hemma, än jag hade när dem gjorde husransakan.
Då hade jag seta ännu mer i skiten!

Läste inte spec mycke den dagen, kollade mest på tv.
Hade motion mellan 13-14.
På kvällen kollade jag på filmen "ondskan" Skitbra film och bok.
Kl 21 började "Expedition Guyana" som är ett naturprogran på kunskapskanalen.
Riktigt bra program! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0