Söndag 17/1

Klockan ringde som vanligt 8.15 (det är ju helg). Ligger alltid kvar i 5 minuter. Men idag så kom dem mycket tidigare med frukosten än vanligt. Så jag fick panik, för man får ju ingen frukost om man inte är på klädd eller inte har bäddat sängen!! Men som tur är på är persolnaen super! Vi skojade och skrattade lite. Jag bad om ursäkt för att jag inte hade gått upp. Jag frågade om när toan blir fixad, det skulle den bi snart sa dem, det var inget personligt skojade dem om. Kollade på slalom och sprint på tv. Gillade inte det förut spec mycke men nu var det många svenskar med. Både damer och herrar. Det vart ju svenskt på pallen för både damer och herrar. Börjar nästan tycka att det är riktigt obehagligt med promenader nu, det kommer upp så jävla mycket obehagliga tankar hela tiden! Mycket tankar på min svar som jag ger på förhören. Sen började jag tänka mycket på "Anna" undrar hur hon mår egentligen??.. Av någon anledning kom E upp mitt huvud. Jag har gått vidare och behöver inte henne. Men hon har gjort fotavtryck i mig som aldrig kommer at försvinna, på något sätt formade hon mig. Hon va bra för mig just då, men nu i efterhand så var det bra att det tog slut. Och det är nog ömsesidigt. Det har varit en seg dag, tiden har stått still känns det som. Promenad vid 9.30 och motion kl 13.. Det blir så jävla långt till middagen när jag tränar kl 13. Kl 20.30 ver det "en annan del av köping" på tv jag skrattade s mycket att jag fick ont i magen! Efter det kollade jag på Johan Falk- vapenbröder. En bra film tyckte jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0