Måndag 18/1

Vaknade kl 7 utan att klockan hade ringt. Satte på tv:n och The Voice började idag igen. Det kom in en journalist som heter Leone in i studion, hon jobbar åt Expressen. Jag tyckte att hon va nå sjukt jävla lik "E" stora syster, sick.. Trodde att jag skulle få gå på förhör idag , var inte ett dugg nervös eller orolig för det förns klockan vart 12.30. Vet inte varför jag vart det just då, men det kan vara att dem andra förhören alltid har börjat kl 13. Blir nog förhör i morgon ist. Är riktigt orolig för det nu. Har riktigt ont i magen nu, vad fan ska jag ta mig till. Förr eller senare kommer dem säkert komma på allt som jag döljer för dem. Undrar verkligen vad dem ska fråga nu... Kollade på idrottsgalan. Helena Jonsson fick Jerring priset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0