Lördag 16/1

Drömde en jävligt konstig dröm i natt. Jag fick komma ut från häktet, ingen ville prata med mig eller ens titta på mig. Mamma hade fått körkortet och sen drömde jag en konstig äventyrs dröm. Sen vaknade jag besviken och insåg att jag fortfarande låg i min cell... Undrar hur mamma mår, hoppas hon har det bra. Det här låter nog jävligt osannolikt, men jag tror att det spökar i cellen!! Vaknade i natt av jag jag hörde tt konstigt ljud från toaletten. Det lät precis som om någon knackade hårt med nageln mot toalett locket. Sen hörde jag det igen, igen,igen och igen! Jag gick upp och gick in på toan och kollade och då slutade det. Det upphörde i ca 3 minuter men sen började det igen.. Gick upp igen och tände lyset för att kunna se, då slutade det igen en liten stund. Men det blrjade snart igen men då orkade jag inte gå upp och kolla, somnade efter en stund som tur var. Skummt!!! Jag har upplevt värre saker med spöken med E, så det här va ingenting. Tog som vanligt 4 enheter insulin till frukost och åt precis samma frukost som jag alltid har gjort dem senaste 5 veckorna. Men idag fick jag ett sockerfall, gick ner till 3,6 det va inte så roligt. Lär sänka en enhet till frukosten. Fick sockerfall igår vid lunchen och då tog jag bara 3 enheter. Konstigt... Fick min promenad kl 14.40. Den där surf***an sa att det inte fanns någon tid för motion, vilket samanträffande att det just hände när hon jobbade, för det går alltid annars.. Alla som jag har träffat här på häktet och i polishuset i överigt har varit väldigt trevliga, men inte hon. Va fan är det för fel på människan.. KOllade på Rocky Balboa 21.25, det är min typ av film älskar sånna filmer! kl 00.00 gick jag på toa och pinkade och när jag skulle spola så gick det inte! Det va stopp i systmet, det skulle bli fixat under morgon dagen, rätt jävla äckligt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0