Lördag och söndag 30 - 31/1

Hände inget spec på lördagen egentligen. Fick motion och promenad. Det var -18 ute så det var väl ingen höjdare att gå ut. Men jag gick som vanligt i en timme. Gick och funderade på ett "tal" som jag borde hålla för framförallt familjen men oxå för tjejerna och broa boysen. Vill verkligen poängtera att jag inte har använt doping och att jag inte har SÅLT doping. Men jag tänker berätta att jag, dagarna innan jag blev gripen, åt efedrine. Många tror ju att jag har använt doping eftersom det har gått riktigt bra på gymmet. Gjort grymma framseg både styrke mässigt och muskulärt. Men det har med insulinget att göra. Hade ju börjat använda det igen, eftersom min "smekmånad" var över. Idag söndag så är det väldigt fint väder ute. Sol och blå himmel, känns riktigt surt att behöva sitta här i min cell. Men jag ser ju ut iaf. Solen ligger på, på alla vittäckta tak. OP kyrkan ser fantastisk ut. Hoppas verkligen att jag blir släppt på onsdag, skulle li så fruktansvärt glad då!!! Det är ju omhäkting då. Hoppas att åklagaren inte har nå mer nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0