Fredag 15/1

Hon den blonda tjejen som jag inte gillar, och som med största sanolikhet inte gillar mig heller, var med för första gången och delade ut frukost. jag bad precis som alla andra dagar om promenad och motion. Men då sa hon direkt med sin spydiga jävla atityd att det minsan inte var "min dag". Måste hon vara så jävla otrevlig??? Va fan har jag gjort henne egentligen??? Sjuksköterskan kom in på förmiddagen, jag bad dem att han skulle komma igår men då var jag inte i min cell när han väl kom. Fick massa diabetes grejer som jag var tvungen att ha. Fick ett brev från mamma, hon hade blivit akut opererad! stackars mamma. Undrar hur det går för kim då? Antar att mamma ringer och väcker honom på mornarna, för han är hopplös!!! Hoppas att mamma återhämtar sig sanbbt. Min advokat ringde på eftermiddagen. Han är så himla trevlig. Han tycker att jag gör ett strålande intryck varje gång vi ses, kul att höra! Advokaten ser på mig att jag är rädd för min "huvudman", han tycker nog att jag golar ner honom. Men han kommer nog inte dölja något han heller. (och så var det oxå, vi har sagt exakt samma saker på våra förhör) Jag sa ju bara som det var helatiden.

Kommentarer
Postat av: STEPHANIE NILSSON

HEJ! Välkommen in på min blogg och anmäl dig till veckans blogg.

KRAM! ♥

2010-12-07 @ 20:54:24
URL: http://deliciousblondie.blogg.se/
Postat av: tina

Fin blogg du har ! kolla gärna in min med :)

2010-12-07 @ 21:36:01
URL: http://tinisen.blogg.se/
Postat av: Katta

Gå gärna in och titta på mitt första videoinlägg och ge gärna lite respons :)

2010-12-07 @ 21:46:08
URL: http://kattasfett.blogg.se/
Postat av: Jennie

Hehe ja han är söt :D han är helt underbar =D

2010-12-07 @ 23:13:48
URL: http://jennieannajohansson.blogg.se/
Postat av: Gammal vän

Hej Jimmie. När jag säger gammal vän menar jag i den bemärkelsen från den gamla goda tiden på vedevågsskolan. Har följt dig här ett tag nu och går in varje dag för att se hur det går för dig. Hur är det nu, vart är du vad gör du??



sköt om dig!

2010-12-08 @ 11:57:03
Postat av: Jimmie

Kul att du följer min blogg!

Det skulle vara väldigt kul att veta vem du är =)

Jag Jobbar på linde vvs, spelar fotboll och tränar på gymmet. Så ser mitt liv ut just nu.

Inte märkvärdigare än så.

Just nu är allt rätt lugnt, rättegångarna mot mig börjar vecka 11.



2010-12-08 @ 16:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0