Tisdag 23/3

I natt hade jag en dröm om en annan person, nämnligen Rickard!
Jag och Rickard hart skojat lite om att vi borde vara med i ett reportage i body, men lite allvar är det nog.
Jag drömde att vi var med i tidnigens mitt uppslag och vi vart skit kända fitness profiler, grymt kul var det.
Men som alltid så vaknar jag upp ur den där jävla drömen och inser att det inte alls är som man tror.

Förra lördagen lämnade jag in en ansökan om att få ringa någon, ett bevakat samtal såklart.
Det var 1 vecka och 3 dagar sedan, sent i eftermiddags fick jag svar och DEN HADE GÅTT IGENOM!!!!
Jävlar va glad jag vart.
Så i morgon ska jag be om samtalet.

Jag vart jävligt nervös, vad ska jag säga till pappa när han svarar.
Jag har ju inte pratat med honom på evigheter.
Kommer jaga klara av att höra hans röst?
Vad kommer han säga till mig?
Tänk om han säger nå olämpligt så att poliserna bryter samtalet, eller om jag säger något olämpligt.
Jaja vi får se hur det går när jag får samtalet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0