Måndag 22/3

I morse satte jag på tv:n som vanligt och slog, som alltid, på Vakna med the voise och sedan bäddade jag sängen.
Kände att jag hade en viss ro i kroppen. Kändes bra när jag vaknade.

Hade en dröm om "E" i natt med, men i den här  drömmen var vi tillsammans. Allt var super bra, och vi mådde toppen...Varför drömmer jag så?
Hoppas att det är tillfälliga drömmar och tankar. Orkar inte behöva tänka på henne.
Det kapitlet har vi ju bläddrat förbi. Vi provade men det funkade inte. End of story.

Det är stålande sol ute, bara någon enstaka minusgrad. Helt fantastiskt väder.
Jag vill vara ute med mina vänner och ha det bra!

Hörde "C" Utanför min cell flera gånger idag, tänkte skrika till henne. Men jag hejdade mig i sista stund.
Vad skulle personalen göra om jag gjorde så?
Skulle väl bli ett jävla liv.

I fredags fick jag gå till "gemet" Och i dag fick jag göra det igen,det är verkligen uppskattat från min sida att få sitta där och bara lyssna på när dem pratar med mig och jag slänger in några meningar ibland.
Jag borde ju prata på som fan, men det är skönt när någon bara pratar med just mig. Tittar mig i ögonen och pratar. Annars är det ju bara tv:n som "pratar" med mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0