Fredag 19/3

"A" Kom in till mig på förmiddagen och sa att det skulle bli förhör nästa vecka någon gång.
Sedan berättade han att dem skulle släppa mamma nästa vecka oxå.

Fick brev från jennie och moster. Det var jobbiga brev.
Moster berättade att Syrran mådde ganska dåligt. Då fick jag sån ångest att jag inte visstee vart jag skulle ta vägen.
Sedan berättade hon att hon tar hand om kim.
socialen hade varit hos henne och akut plaserat honom hos henne.

På eftermiddagen kom "A" och "T" upp hit och berättade att dem skulle släppa mamma på en gång.
Helvete vilken lättnad!!
Helgerna brukar gå väldigt långsamt men nu mådde jag fantastiskt bra!
Bara att dem sa att mamma skulle släppas gjorde att jag gick som på moln när jag var ute på min promenad.

När jag kom ner från promenaden så stod "A" och "T" och väntade på mig och dem berättade att mamma faktiskt hade blivit släppt nu!
YEEESSS!!!!!!

SJUKT BRA DAG!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0