Fredag 29/1

Har precis kommit till min cell efter ett 2 1/2 timmars långt förhör. Jag var riktigt nervös innan, men det släppte ganska snabt. Dem vet inte så mycket som jag trodde att dem skulle göra. Vi gick igenom mina telefon samtal och det var väldigt många. Dem har bara haft avlyssning på min privata telefon som tur är och där har jag inte sagt så mycket som har med allt detta att göra. Men det fanns vissa saker som jag fick försöka ljuga ihop en historia om och jag tror att jag lyckades. Jag har ju berättat väldigt mycket som är sant. Dem har ju hört min moster och mamma och enhel del saker som jag har erättat har bekräftats nu så jag verkar ganska trovärdig i det jag säger. Dem har även fått provsvaren från mitt urin prov och det visade inga tecken på doping alls. Det var konstigt att det inte visade någon. För när jag lämade urinprovet så berättade jag att jag hade käkat efedrine ,som är ett olagligt fettförbrännings medel, dagen innan jag blev gripen. Och det gör mig ännu mer trovärdig i det jag säger, eftersom jag erkänner något som inte kan bekräftas. Jag har fått reda på att hon som förhör mig heter precis likadant som mitt ex och stavar oxå likadant. Fick reda på det i onsdags av min advokat Efter det så har hon dykt upp i mitt huvud lite för ofta.. Polisen hade förhört mamma i veckan och efter förhöret med henne så hade dem pratat lite och mamma hälsade att hon har fått tid för mag operationen, jag vart riktigt rörd. Jag fick hålla mig för munnen och fick verkligen anstränga mig för att inte börja gråta. Jag är verkligen lättad, för jag var så otroligt orolig för det här förhöret. Som tur var så gick det ju förvånadsvärt bra! Förhöret började strax innan kl 10 och slutade 12.30 Kl 13 fick jag min motion och jag hade grymt mycket energi och var sjukt glad! Fick min promenad kl 14,15. Jag gick runt där uppe i min tårtbit och små log hela tiden, mådde så bra Kändes märkligt att jag kunde bli så glad helt plötsigt, jag sitter ju för fan häktad trotts allt. Min advokat ringde på eftermiddagen och berättade att mamma är hemma och mår bra! Han berättade oxå att hon hade fått tid för operation, men det visste jag ju redan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0