Söndag 21/2 Guld och Brons igår!

Helvete va spännande det var att kolla på dubbel jakten igår kväll. Guld till marcus Hellner och Brons Till Johan Ohlsson. Eftersom jag är sån Cry baby så började jag naturligtvis gråta när dem gick i mål. Det var ju en helt fantastisk känsla, jag kunde verkligen leva mig in i hur det är att vinna något. Jag har verkligen inte varit med och vunnit något så stort, men känslan av att vinna något är, för mig, väldigt stark! Självförtroendet slår i toppen och jag känner mig så jävla bra när jag vinner något. Jag kollade på en film i dag, det handlade om en kvinna som hade skaffat en second hand butik, det skulle nog jag oxå vilja göra. Det skulle vara skit kul. Jag skulle inte vilja ha bara gammalt utan jag skulle vilja ha både gammalt och nytt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0