Torsdag 24/12 God jävla jul!!!

Det kändes riktigt jävla dåligt att vakna och inse att jag faktiskt ligger på en madrass med grön/vit randigt kriminalvården täcke i en häktes cell på jul afton...
Varje julafton äter vi jul gröt hos mamma kl 10, men inte i år. I år vart det fil, flingor, bröd, smör och ost kl 9 ist... KUL JUL!! 

Julafton är den bästa av högtider, jag älskar allt vad julen innebär. Dekorationer, julgran, snö, godis, mat, tomten ja allt! (allt utom kalle föresten, har inte tid att vänta på att det ska ta slut, jag måste ju öppna julklappar då!)

Saknade syrran, brorsan och mamma som fan. Vi ses ju alltd på julafton och äter gröt.
Kändes tungt ett tag, men det gick över.

Syrran va ju med barn och jag satt häktad och kunde inte ge henne det stöd hon kanske behövde, hur fan kunde det bli såhär..
Tur att hon har en bra kille och andra som han kan förlita sig på.

Kl 11 var det lunch och då var det julbord, det fanns det mesta som jag önskade på ett julbord. 
Gott som fan var det!!
Kl 16 var det middag, då var det tomtegröt och två skink mackor, oj va gott det oxå var!

La mig tidigt och försökte sova den kvällen för att inte behöva tänka så mycke på att det va julafton..

Den  25-30 Hände det inget spec, hade alla vanliga dagsrutiner.


Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag hade ditt stöd hela tiden,ävem om du satt där jimmie.

Älskar dig. Puss syrran

2010-11-09 @ 09:12:51
URL: http://jennieannajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0