Onsdag 6/1 - KALLLT!!!!!!

Klockan är nu 10.03  och jag har precis städat min cell. Dammsög, skurade golvet, gjorde rent toan, mm.

Skriver med sen..

 

Klockan är 22.04 och jag ligger och kollar på ”show time” en film med Eddie Murphy, en jävligt rolig film.

Det vart inte promenad förns kl 14.10.
Hon som ansvarade för mig där uppe på promanaden frågade mig hur länge jag ville vara ute, det vart – 24 grader så jag visste inte hur länge jag skulle klara av att vara ute, så vi kom fram till att hon skulle säga till efter 30 minuter. Men det slutade med att hon glömde bort mig och kom inte förns efter 1 timme och 10 minuter!!!
Som tur är så gick jag ju hela tiden och frös inte mer än att näsan ramlade av.. förutom det så gick det bra.
No hard feelings , alla gör misstag.
Hade inte så mycke att tänka på, men en tanke fick mig att börja skratta högt.
Hon som satt i båset just då vek upp persiennen och log åt mig när jag gick där ute och skrattade för mig själv. 
Tänke på en incident som hände uppe i Ö-vik när jag va där och hälsade på.
Personerna i fråga vet vilka det handlar om och vad det handlar om, är inte så sugen på att berätta detaljer men vi var lååångt borta från toaletter, mycke skratt vart det….

Skrev ett brev till brorsan på eftermiddagen, hoppas att han blir lika glad som jag när jag får brev..

Nu är det drygt 12 timmar kvar till omhäktings förhandling, är inte spec nervös, det går som det går.
Men jag hoppas ju väldigt mycke på att få bli släppt härifrån.

Har läst mycke idag, det är riktigt roligt att läsa, kan inte sluta!

Var på motionen kl 13 en jag fick lågt socker så det vart ett riktigt jävla skit pass!

Resten av dagen mådde jag riktigt jävla dåligt, psykiskt. Hade absolut inga självmords tankar någon gång under mina 5 månader i häkte men ibland var det riktigt jobbigt. Även om jag kände mig relativt stark så mår man dåligt ibland, och det är nu såhär efterår som jag förstod att jag inte mådde så bra som jag ville tro att jag gjorde där inne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0