Onsdag 13/1 - Dricker kaffe..

Jag drack kaffe på morgonen när frukosten kom. Har varit lite sugen på det ett tag nu. Det var inte det godaste kaffet jag har drukigt, men det var rätt gott iaf. Fick en liten kick av det och allt kändes riktigt bra ett tag. Var på strålande humör när jag kom ner från promenaden och jag bad personalen om trimmer, rakhyvel och lödder. Då rakade bort skiten omedelbart. Jävlar va skönt det var, blev en helt ny människa. Det såg ju förjävligt ut när jag hade skägg och skit i nyllet, men nu jävlar! Tänkte rätt mycke på jonas när jag va ute på promenaden, han o jag har varit grymt bra polare sen gymnasiet. Ska bli jävligt kul att träffa honom när jag kommer ut. Jag har fortfarande inte varit på något förhör än. men det finns ju egentligen inget mer att fråga om (trodde jag). Jag har ju berättat allt (intalade jag mig som sagt). Dem kommer förmodligen fråga mig om dem andra som är inblandade, men där har dem inget att hämta. Jag känner ju bara en enda person i den här härvan. Det borde dem förstå! klockan är nu 12.52 dem kommer nog vid 13 och hämtar mig. Ritade upp häktes cellen på papper, ska försöka få in den här så småning om. Toaletten har ingen dör! Som tur är så har ingen kommit in när jag har varit på toa än så länge! Peppar peppar!!!!! Om det gjorde det så skulle jag nog inget hellre än att sjunka ner genom golvet, för sånnt där är bland det värsta jag vet!! Ute är det väldigt dimmigt, kan knappt se OP kyrkan längre och absolut inte svampen. Tråkigt för det är faktiskt en gansta fin utsikt som jag har. Kl är 13 och prsten kom in med en almanaka. Jätte bra för då kan jag slänga den som jag själv har gjort. Kl 13.30 kom hon som förhör mig och berättade att kl 13 i morgon kommer hon upp och hämtar mig till förhör... Jävlar va nervös jag vart! Fick riktigt ont i magen efter det. Finns ju vissa förklaringar till det naturligtvis.. Har dem kommit på något nytt? Eller är det, det gmla vanligta tjatet? Strax efter det kom en från personalen med 500 kr och tio frimärken som någon har skickat till mig, hade ingen anning om vem det var då. Men nu vet jag att det var farmor som hade gjort det.

Kommentarer
Postat av: Lill

Ja nu jävlar :-)

2010-11-20 @ 16:29:08
Postat av: Anonym

Kom in på din blogg, genom din systers.

Vilken otrolig blogg du har och det du skiver.

Tycker du är väldigt stack som orkar skriva.

Sen tycker jag att du ska inte bry dig om vad folk tycker och vad dom snackar. Det är ingen som är fläckfri, alla har säkert gjort något som dom ångrrar

2010-11-22 @ 14:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0