Måndag 11/1

Klockan är 7.36 och jag väntar på frukosten. Jag är så himla trött idag, det vart riktigt sent igår. Jag är ganska nervös idag, tror att det ska bli förhör idag. Fast det vet jag egentligen inte men jag vet att det kommer att bli förhör någon gång den här veckan. Känns som att jag har blivit van med att ”sitta inne” livet nu. Det är sjukt hur vi fungerar, hur kan man bli van men saker och ting. Det är väl en jävla tur det iofs. Klart att jag verkligen vill hem, men det skulle vara skönt att få min domm och få mitt straff så att jag kan komma ut sen som en fri man och gå vidare med allt. Få rutin på en normal vardag, kunna träffa folk, jobba, träna, vara med polare. Men jag får ju skylla mig själv, det är ju mitt egna fel att jag sitter här… Var på promenad från 9.30-10.30. Tänkte på lite allt möjligt, vart ska jag få pengar ifrån nr jag kommer ut tex? Får jag verkligen komma tillbaka till mitt gmla jobb? Ska jag utbilda mig till personlig tränare och flytta från allt? S klle vara riktigt roligt och skönt att komma bort. Antar att det kommer att snackas som fan när jag kommer ut. Det kommer nog bli jävligt jobbigt, alla blickar och viskningar Får väl reda på allt tids nog… Var på motion, sprang 30 min cyklade 15 och sen körde jag lite styrka. Jävlar va jag saknar att träna med vikter, blir så frustrerad !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0