Fredag 8/1 – Stackars ”Anna”

Kolckan vart 00.10 innan jag kunde stänga boken igår. Vaknade 06.41 men jag kunde somna om direkt för jag var dödstrött! Kolckan ringde 7.15. Jag bäddade sängen och klädde på mig sen började jag läsa direkt. Frukosten kom 7.40 sen läste jag igen, läste mina sista ord i boken 9.09 och precis i samma sekund som jag läste det sista ordet så knackade personalen på dörren och sa att det var promenad. Efter promenaden tog jag fram boken som ”Anna” hade rekomenderat. Rickard Flinga heter den och är en självboigrafi av en kille som har seta inne i 20 år på amerikanska fängelser. Har tänkt väldigt mycke på ”Anna” undrar hur hon mår efter allt, det kan inte vara lätt för henne. Stackars henne… Boken verkar riktigt bra, har läst 1/3 av boken . Har varti riktigt nervös idag, dem ska förhöra mig igen, vet inte varför, har dem kommit på något som jag inte har berättat kanske?? Mådde skit dåligt.. Men jag intalade ju mig själv att jag hade berättat sanningen hela tiden så jag intalade mig att det var lugnt. Jag har kontigt nog tänkt jävligt mycke på N. Hade ju nästan fått känslor för henne innan vi som vanligt, slutade träffas sådär tvärt som bara honoch jag kan. Hoppas att vi tar upp kontakten igen när jag kommer ut. Advokaten ringde mig kl 17 och han tyckte att det var tråkigt att vi inte sågs igår på förhandlingen och han tyckte att det var konstigt att dem inte släppte mig. Han är en oerhört snäll, omtänksam och trevlig man. Jag gillar honom som fan. Han frågade hur jag mådde och jag svarade att jag mådde bra för det gjorde jag faktiskt. Jag önskade honom en trevlig helg och vi sa hej då. Kl 20 började let´s dance. Jag skrattade så inihelvete när Willy dansade, han är ju fan kung!! Pallar inte den där jävla Molly, visst hon är duktigt, men nej usch! Gillar Rabih han är en skön kille och sen gillar jag Mathias, han har ruskigt snygg partner, Cicci!!

Kommentarer
Postat av: A

Jimmie,du har gått igenom en hel del. Det finns en känsla bakom varje ord <3 Hoppas flinga boken var bra =)

2010-11-19 @ 19:40:29
Postat av: Jimmie

Kul att du läser "Anna" =)

Du betydde mycket för där inne ska du veta.



Boken var riktigt bra faktiskt! =)



Vi lär höras!



Ta hand om dig vännen.



Många kramar

2010-11-20 @ 09:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0