2/1- Sluta slå i väggen för fan!

Lördag, det är "sovmorgon". Direkt när jag slog upp ögonen och hade förstått att jag var vaken så sträkte jag mig efter boken och började läsa, jag läste fram tills jag fick gå ut på promenad kl 10-11 och även ett tag efter det oxå.

När jag bara hade ett få tal sidor kvar i boken att läsa så kom personalen och knackade på dörren, dax att gå till bibloteket sa dem. Jag hoppades att den sista delen i millenium trilogin var kvar. Och det var den, jag tog den direkt och gick sedan tillbaka till cellen och började läsa.

I den andra boken var det bara lite eftertext  kvar så det gjorde inget att jag tog nästa bok, jag var ju så ivrig i att få reda på hur fan det går för lisbeth salander. Jag har inte sett filmerna så jag vet ju ingenting som tur är.

Jag tränade mellan 15-16 och jag tränade riktigt hårt, svetten fullkomligt sprutade från mig. T-shirten var genomblöt och till och med byxorna var svettiga. Kändes riktigt bra att få duscha och se krypa neri sängen och läsa efter det.

På kvällen började den där jävla idioten att slå i väggen igen plus att han busvisslade oxå. En annan intagen vart förbannad och slog i sin vägg och då slutade han att slå en stund. Men han började snart igen.
Varför gjorde personálen inget? Hör dem inte att han bankar, slår och vissla? Blir vi straffade för något nu?
Tillslut rann det över för mig, jag hoppade upp ur sängen och stegade hårt fram till dörren slog näven så hårt jag orkade i dörren och skrek HÅLL KÄFTEN!!!!
Då slutade han med sina oväsen och jag tillbaka till sängen. Men efter 20 minuter började den där jävla tomten igen men då kom personalen och sen var han tyst resten av kvällen och natten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0