1/1 2010!!

Gick min vanliga promenad på förmiddagen.
Innan det började jag läsa i boken som jag fick av prästerna dagarna innan jul.
Den verkade bra, så innan kvällen var slut så hade jag läst mer än halva boken.
Ville ju fortsätta med millenium Tilogin, för den va ju så bra och jag ville ju veta hur allt ska gå!
Men jag fick inte gå till bibblan förns dagen efter, alltså "i morgon".

Hände inte mycket den dagen, somnade mellan 12-13.
Jag var riktigt trött för att det har kommit in en kille till våran avdelning som ligger och sparkar i väggen hela natten!
Helvete va arg jag var ett tag!
Men jag höll mig lugn och kunde somna efter ett par timmar igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0