Torsdag 21/1

Idag var det omhäktningsförhandling. Hade verkligen hoppats på att få åka hem idag. Men så vart det inte. Mådde riktigt jävla dåligt efter den förhandlingen. Ville hem och träffa brorsan, syrran, mamma o alla andra som jag saknar. Det skar i hela mig när jag kom ner till min cell, det gick inte att sluta gråga. Det smärtade verkligen att få gå in i cellen och veta att jag kommer få vara kvar i absolut minst 2 långa jävla veckor till innan nästa omhäktning ska hållas. Fick verkligen bita ihop uppe på förhandlngen, när dommaren sa att dem kommer hålla mig kvar i häkte. Ville bara brista ut i gråt då.. det var fruktansvärt.. Men jag kunde bara inte sitta o gråta framför min advokat, dommaren, och alla vakter som var tvunga att vara med. Kände mig riktgit jävla patetiskt, men jag tyckte så jävla synd om mig själv då. Fick två brev från mamma och ett från Jennie idag. Eftersom jag heter typ Cry baby i andra namn så behöver jag väl kanske inte berätta att jag satt och grät som en liten flicka igen.. Fick ett kort på bebisen i magen, riktgit fränt!! Idag stod jag upp och kissade för första gången somjag kom upp hit till häktet. Kan va jävligt kul o veta! =) En från personalen kom tillbaka idag, hon har varit ledig en vecka. Hon hade inga brillor idag för dem hade hon glömt hemma så hon hade lite ont i huvet. Kiosken var här idag, ville ha lypsyl men dem var slut.. Jag köpte tuggummi, dextrosol och choklad DRA ÅT HELVETE VA GOTT DET VAR!! Det K*****de i munnen när jag åt det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0